Speckó kalandjátékok

Közvetlen találkozásokat érünk el ‘épek’ és különböző fogyatékossággal élők között a játék pozitív emocionális környezetében, feszültségében, kültéri, vagy beltéri kalandjáték formájában.

Tovább olvasok

Zachor Alapítvány

Célunk, hogy pedagógiai megközelítésünk és oktatási programjaink, tananyagaink segítségével hozzájáruljunk ahhoz, hogy a diákokat a múltról való ismeretek megszerzése mellett érzékenyebbé, nyitottabbá tegyük egymás elfogadására és a körülöttünk lévő világ árnyaltabb értelmezésére.

Tovább olvasok

KacsaKő Közösségépítő Egyesület

Különböző társadalmi buborékból érkező (roma és nem roma, hátrányos helyzetű és középosztálybeli) gyerekekkel és fiatalokkal alkotunk befogadó és biztonságos közösséget. Ingyenes havi rendszerességű programjainkon élménypedagógiai programokon keresztül fejlesztjük a résztvevők társas kompetenciáit.

Tovább olvasok

A 21. Századi Pedagógiáért Alapítvány/E-tanoda Program

Az oktatási rendszerek feladata, hogy felkészítsék a diákokat a jövőre – azonban úgy látjuk, hogy a naprakész oktatáshoz nem mindenki fér egyenlő mértékben hozzá. Mi, az E-tanoda Programban hiszünk abban, hogy aki hátrányos helyzetbe születik, annak nem szükségszerűen kell hátrányban leélnie az életét, hiszen a hátrány, amiből indult minőségi oktatással leküzdhető. Ebben segítünk mi és a mentoraink.

Tovább olvasok

LifeChanger Program

A gyerekek játékos formában, valós élethelyzeteket tükröző pénzügyi döntési helyzeteket modellezve ismerkednek a családi költségvetés felelősségteljes beosztásának kihívásaival, a tudatos pénzügyi döntések fontosságával.

Tovább olvasok

Hős Iskola Program (Hősök Tere Alapítvány)

A Hős Iskola Program célja, hogy a fiatalok érzékenyek legyenek a társadalmi problémákra, felismerjék azokat a helyzeteket, amikben ők is segíthetnek, és megtanulják, hogyan hozzanak ki többet magukból és váljanak hétköznapi hősökké.

Tovább olvasok