Digitális intelligencia
Digitális intelligencia kompetencia

Előbb gondolkodj aztán kattints (szülői részvétellel 12 éves kortól)

Gyakoroljátok a kritikai gondolkodást, és tanuljátok meg felismerni a gyanús online tartalmakat egy izgalmas böngészős játékkal.
előbb gondolkodj

Hogyan játsszátok?

szülői részvétellel 12 éves kortól

Lépjetek be egy fiktív közösségimédia-oldalra!

A ti feladatotok, hogy kiderítsétek: mi igaz, és mi nem. A felületen különböző posztokkal találkoztok, de itt nem lájkolni kell őket, mint a megszokott platformokon.

Helyette döntenetek kell:

  • Megbízható az adott poszt?
  • Vagy inkább gyanús, egy adott szempont alapján?

A játékban a ti éles szemetek és józan gondolkodásotok számít!

A játékot az Edison100-as Idea Alapítvány készítette.

További tartalmak

Digitális intelligencia
játékajánló short
Nyissatok együtt a digitális világ felé úgy, hogy a digitális eszközökkel töltött idő minőségi és...
Digitális intelligencia
beszélgetés short
Bíró Pál, a digitális intelligencia nagykövete beszélget Nagygyörgy Miklóssal, a kreativitás nagykövetével arról, hogy mit...
Digitális intelligencia
long
Ki használ (ki) kit? Az internet és a mobileszközök szuperhasznos dolgok egy digitális írástudó kezében,...

Mi az Edison100?

Az Edison100 listán olyan innovatív és jövőbarát kezdeményezéseket találsz, amelyek óvodások és általános iskolások jövőben fontos tudását és készségeit fejlesztik, az iskolai kereteken túl.

EdisonLab

Kompetenciákkal

a jövőbiztos tudásért

Szülői edukációs workshop-sorozat, amelyet munkavállaló szülőknek
fejlesztettünk ki, hogy a családok magabiztosan állhassanak a 21. század kihívásai elé.

ekids 001
edksns

Samsung Solve for Tomorrow nemzetközi ötletversenyének hazai programjában 4 hónapon keresztül izgalmas képzések keretében és a  legmenőbb mentorok segítségével mutatjuk meg, hogyan válhat egy ötletből valódi, működő, WOOOOOW megoldás, amitől kicsit (nagyon?) jobbak lesznek a mindennapok és jobb lehet ezen a bolygón élni.

Kérdésed van? Írj nekünk!