Abban hisznek, hogy a szegénység megértése nélkül nincs valódi társadalmi párbeszéd. A játék segítségével azt szeretnék elérni, hogy a résztvevők a saját bőrükön tapasztalják meg, milyen kihívásokkal kell nap mint nap szembenézniük a mélyszegénységben élőknek. Küldetésük, hogy csökkentsék a szegénységgel kapcsolatos előítéleteket, és erősítsék a szociális érzékenységet, az empátiát és a nyitottságot.

A Szociopoly legfontosabb célcsoportja a 13–18 éves fiatalok, akik nem élnek szegénységben, és a játék révén testközelből ismerhetik meg a hátrányos helyzetű családok nehézségeit. A társasjátékot pedagógusoknak és civil szervezeteknek is elérhetővé teszik, módszertani támogatást biztosítva az iskolai feldolgozáshoz. Így a Szociopoly egyszerre élmény, tanulási eszköz és társadalmi szemléletformálás.
Az Edison100 listán olyan innovatív és jövőbarát kezdeményezéseket találsz, amelyek óvodások és általános iskolások jövőben fontos tudását és készségeit fejlesztik, az iskolai kereteken túl.
Szülői edukációs workshop-sorozat, amelyet munkavállaló szülőknek
fejlesztettünk ki, hogy a családok magabiztosan állhassanak a 21. század kihívásai elé.
A Samsung Solve for Tomorrow nemzetközi ötletversenyének hazai programjában 4 hónapon keresztül izgalmas képzések keretében és a legmenőbb mentorok segítségével mutatjuk meg, hogyan válhat egy ötletből valódi, működő, WOOOOOW megoldás, amitől kicsit (nagyon?) jobbak lesznek a mindennapok és jobb lehet ezen a bolygón élni.
Ahhoz, hogy személyre szabott élményt nyújthassunk weboldalunkon, el kell fogadnod a Cookie-k (sütik) használatát. Böngészési adataidat biztonságban kezeljük, és kizárólag fair play módon használjuk.
Néhány szükséges erőforrást blokkolva lett, ami hatással lehet a harmadik féltől származó szolgáltatásokra és befolyásolhatja az oldal működését.