Skip to content

InDaHouse Hungary Egyesület

Borsodi falvakban és szegregátumban élő, hátrányos helyzetű gyerekeknek tartunk egyéni és csoportos fejlesztő foglalkozásokat heti rendszerességgel.

Célunk, hogy a hozzánk járó gyerekek önmegvalósító, felelős, a saját sorsukat irányító felnőttekké váljanak, egyenlő és szolidáris tagjai legyenek a társadalomnak, és a tőlünk kapott támogatást be tudják építeni a gyerekeik nevelésébe. Az InDaHouse modellprogramjával példát mutatunk, terjesztjük az önkéntesség és az adományozás kultúráját, és támogatjuk a szolidáris emberek, szakemberek, szervezetek és cégek aktív szerepvállalását, ezzel egy szolidáris társadalmat építve.

Tanítási filozófiánk

Legfontosabb alapelveink közé sorolható a tolerancia, együttműködés, nyitottság. Hisszük, hogy nincs „rossz gyerek”, mindenkihez megtalálható az a módszer, amivel kapcsolódni lehet. Foglakozásainkat a gyermekközpontúság elve szerint tartjuk. Ezt bizonyítja, hogy a személyre szabott feladatlapok a gyerekek kedvenc témáit dolgozzák fel. Törekszünk a bizalmi kapcsolatok kialakítására. Igyekszünk a különböző alternatív pedagógiák elemeit is beültetni a foglalkozásokba.

Ilyen formában érhetőek el képzéseink

b_Kurzus/szakkör (egymásra épülő f_Tábor (tanítási időn kívüli összefüggő program) rendszeres foglalkozások) többnapos

Itt vagyunk jelen

Észak-Magyarország (Borsod-Abaúj-Zemplén megye Heves megye Nógrád megye)

Nekik szólnak programjaink

a_3-4 éves gyerekek b_5-6 éves gyerekek c_7-8 éves gyerekek d_9-10 éves gyerekek e_11-12 éves gyerekek f_13-14 éves gyerekek

Top kompetenciák, amiket fejlesztünk

Együttműködés/csapatmunka Önbizalom/önismeret Szociális és kulturális nyitottság