Az InDaHouse Hungary közösségével borsodi falvakban és szegregátumban élő, hátrányos helyzetű gyerekeknek tartanak egyéni és csoportos fejlesztő foglalkozásokat heti rendszerességgel.
Célunk, hogy a programunkban részt vevő, mélyszegénységbe születő gyerekek önmegvalósító, felelős, a saját sorsukat irányító felnőttekké váljanak, egyenlő és szolidáris tagjai legyenek a társadalomnak, és a tőlünk kapott támogatást be tudják építeni a gyerekeik nevelésébe. További célunk a programban lévő gyerekek testi és lelki egészségének védelme és megőrzése, reális és komplex világlátásuk és az ehhez szükséges önkifejezésük és önérdekérvényesítő képességük növelése.
Kora gyermekkori program: 0-4 éves gyermekek saját otthonaiban személyre szabott fejlesztő foglalkozások.
Iskolaelőkészítő program: A gyerekek kiscsoportokban, majd egyéni foglalkozások keretében, saját fejlődési szintjükhöz illeszkedően kapnak fejlesztést, mely támogatja a későbbi iskolai sikerességüket.
Kistanoda: Minden gyerek a saját tempójában elsajátítsa az alapvető írás, olvasás és számolási készségeket.
Nagytanoda: A fiatalok felnőtt életben gyakori szituációkban állják meg a helyüket.
– Mentorprogram: A mentor nyomon követi a gyermek előmenetelét, bátorítja és segíti a problémák megoldásában.
– Egészség program: a gyerekek egészséges fejlődésének és egészség megőrzésének támogatása a szükséges szakorvosi vizsgálatok szervezése, az előjegyzett időpontokra való eljutás biztosításával.
– Online tanoda: hétköznap délutánonkénti tanulási támogatás, amit online önkéntesek biztosítanak.
– Kamaszcsoportok: felső tagozatos és középiskolás kamaszok mentálhigiénés és közösségi támogatása.
- Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye
- Óvodás gyermekek (3-6)
- Alsó tagozatosok (7-10)
- Felső tagozatosok (11-14)
- Együttműködés/csapatmunka
- Önbizalom/önismeret
- Szociális és kulturális nyitottság