A Skool-ban 2014 óta 5000+ gyermekeknek segítettük a bekapcsolódását a számítógépes kódolás világába. Spectry nevű, új projektünkben úgy tanítjuk meg a programozást az érdeklődő autista gyerekeknek, hogy közben szociális készségeik is fejlődnek. Mindezt élményeken keresztül, ingyenesen.
Tovább olvasokMicrosoft Innovatív Iskola Program
A 21. századi oktatás digitális kihívásaira adott válaszok elősegítése egy hosszú távú transzformációs folyamatban vállalt partnerségen keresztül.
Tovább olvasokMobility-Győr Digitális Élményközpont
Az Élményközpont missziója a digitális világ tevékeny megismertetése, miközben olyan képességeket fejlesztenek amelyek segítségével a hétköznapi élet más területein is sikeresen boldogulhatnak a résztevők.
Tovább olvasokNagy Digitális Kaland
Egy olyan országosan elérhető versenyt álmodtunk meg, amely játékos feladatokon keresztül fejleszti a gyerekeket, hogy ezáltal ők tudatosabban navigáljanak az online térben.
Tovább olvasokNyíregyházi Digitális Közösségi Alkotóműhely
Fontos szempont a fiatal közösségek számára megmutatni a jövőbeli lehetőségeket.
Tovább olvasokOkos Doboz
Ingyenes tankönyvfüggetlen digitális taneszköz segítségével a diákok kognitív képességeit fejlesztjük.
Tovább olvasokLogiscool élményalapú programozóiskola
Saját fejlesztésű, minősített, élményalapú tananyaggal és oktatási platformmal tartunk programozó és digitális írástudáshoz kapcsolódó kurzusokat, workshopokat és táborokat.
Tovább olvasokK&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő
Célunk a versennyel, hogy a fiatalok korosztályuknak megfelelő játékos feladatokon keresztül fejlesszék pénzügyi gondolkodásmódjukat, hozzásegítve őket ahhoz, hogy felnőttként okos pénzügyi döntéseket hozhassanak.
Tovább olvasokMotiMore
A Motimore gamifikált tanulást és tanítást segítő platform segítségével szeretnénk elérni, hogy az oktatás és a tanulás is egyaránt örömteli élmény legyen, hiszen mindkettő a jövőre készít fel, de a jelenben zajlik.
Tovább olvasokHelloWorld Egyesület – FIRST LEGO League
A LEGO Education hazai partnereként célunk a STEM tudományok népszerűsítése, játékos és projektalapú foglalkozásokon keresztül
Tovább olvasok