Célunk az azonnali és élethosszig tartó inzulinkezelést igénylő diabéteszes gyerekek, krízis utáni kortárs közösségébe való visszailleszkedésének megkönnyítése.
Tovább olvasokVadvirág Alapítvány- Tanulást Könnyítő Program
Az 50 perces TKP-órákon a gyerekek számos problémát megtapasztalnak, így számukra a probléma nem probléma, hanem megoldásra váró feladat lesz.
Tovább olvasokPalota Tehetségfejlesztő Központ
Komplex tehetségfoglalkozásokat tartunk heti rendszerességgel, ahol az ajánlott foglalkozások számos műveltségterületet érintenek, elősegítve minden gyermek számára tehetségük kibontakozását.
Tovább olvasokTelevele Médiapedagógiai Műhely Egyesület
Óvodás és kisiskolás gyerekeknek és szüleiknek kínálunk médiapedagógiai programokat. A médiatudatosság fejlesztését célzó pedagógusképzési programokat fejlesztünk és szervezünk.
Tovább olvasokTőlünk Nektek – Élményakadémia
Célunk a nehéz helyzetből induló gyerekek és fiatalok élményeken keresztül történő fejlődésének biztosítása, önálló életvezetésre való felkészítése.
Tovább olvasokUNICEF – KILÁTÓ Élményprogram
Kilátó Élményprogramunk célcsoportja olyan hazai, gyermekvédelmi gondoskodásban élő gyerekek, akiket kiemeltek a vér szerinti családjukból, többnyire bántalmazás, elhanyagolás miatt, vagy azért, mert olyan rossz életkörülmények között éltek, hogy az veszélyeztette a normális fejlődésüket.
Tovább olvasokUNICEF Ébresztő-óra
Programunk a magyar gyerekek jogtudatosságának növelése mellett, a gondolatébresztéssel igyekszik megtörni az erőszak körforgását.
Tovább olvasokVan Helyed Alapítvány
Azért dolgozunk, hogy a mélyszegénységben élő gyerekeknek kényszerpálya helyett életpályát mutassunk.
Tovább olvasokVarázsmancsok – Kutyás terápia
Állatasszisztált komplex fejlesztő foglakozásokat tartunk gyógypedagógus bevonásával. Emellett szakembereket képezünk innovatív és kooperatív tanulási módszerekkel a felnövekvő generációért.
Tovább olvasokVarázsműhely Művészeti Alapítvány Gyermekfoglalkoztató,fejlesztő és művészeti központ
A művészeti nevelés célja, hogy a művészetnek, mint csatornának oly módon erősítse a használatát a gyermekekben, hogy később tudatos kiaknázói lehessenek saját alkotó erejüknek.
Tovább olvasok