Senki sincs egyedül, legyen szó a test, lélek, szerelem, egészség, szexualitás vagy a világ és a közélet dolgairól, mi mindig tényszerű és tabumentes informatív válaszokra törekszünk.
Tovább olvasokSzitakötő Oktatási Program
A Szitakötő Programban egy negyedéves gyerekfolyóiratra alapozzuk programunkat, amit az iskolák maximum 35 példányban ingyenesen kapnak meg. A laphoz kapcsolódó gyerekfoglalkozásokat, pedagógusképzéseket tartunk, segédanyagokat dolgozunk ki.
Tovább olvasokSzurikáta foglalkozás – mosolyt ad a szurik mellé!
Célunk az azonnali és élethosszig tartó inzulinkezelést igénylő diabéteszes gyerekek, krízis utáni kortárs közösségébe való visszailleszkedésének megkönnyítése.
Tovább olvasokUNICEF Ébresztő-óra
Programunk a magyar gyerekek jogtudatosságának növelése mellett, a gondolatébresztéssel igyekszik megtörni az erőszak körforgását.
Tovább olvasokVadvirág Alapítvány- Tanulást Könnyítő Program
Az 50 perces TKP-órákon a gyerekek számos problémát megtapasztalnak, így számukra a probléma nem probléma, hanem megoldásra váró feladat lesz.
Tovább olvasokTőlünk Nektek – Élményakadémia
Célunk a nehéz helyzetből induló gyerekek és fiatalok élményeken keresztül történő fejlődésének biztosítása, önálló életvezetésre való felkészítése.
Tovább olvasokSzülőakadémia – Shifting Countryside in Central Europe
A Szülőakadémia egy relfexiós platform, amelyen keresztül az iskolai életben résztvevő helyi csoportok összekapcsolódása válik lehetővé. .
Tovább olvasokÜgyesedni programozás
Célunk, hogy minden érintett motiváltan, frusztráció nélkül, sikerélményt átélve, önbizalmát erősítve ügyesedjen az inklúzió jegyében az Ügyesedni képességfejlesztő interaktív oktatási játékokkal, óvodában, iskolában vagy akár otthon.
Tovább olvasokRomani Design Tehetséggondozó Program
A program célja, hogy roma fiatalok megismerhessék a divat világát és divatszakmákat, ezáltal elősegítve pályaválasztásukat.
Tovább olvasokRapid Matek
Az általunk kifejlesztett 3M formula alkalmazásával (matek+módszertani+mentális támogatás) arra törekszünk, hogy a matek ne olyan legyen a diákok számára, mint a „mumus a szekrényben” a Harry Potterből; hanem mindenki képes legyen elérni azt az „elég jó” szintet, amivel már elégedett lehet.
Tovább olvasok