Élményalapú, gyakorlatias ismeretátadással hívjuk fel a fiatalok figyelmét a mindennapi pénzügyi kérdésekre, és a vállalkozói döntésekre.
Tovább olvasokPlukkido
Játékos és pozitív kommunikáción alapuló, nevelést segítő eszközöket, valamint képernyőmentes szórakoztatást, fejlesztést és ismeretterjesztést biztosító digitális termékeket készítünk.
Tovább olvasokPompás Napok
Olyan interaktív népmese-foglalkozásokat tartunk, amelyek segítik a 21. századi gyermekeket abban, hogy könnyedén kapcsolódjanak a történettel és a néphagyományokkal.
Tovább olvasokGyűjtsVelem Program
Játékos formában ösztönözzük a diákokat a szelektív hulladékgyűjtésre és a fenntartható életmódra.
Tovább olvasokRapid Matek
Az általunk kifejlesztett 3M formula alkalmazásával (matek+módszertani+mentális támogatás) arra törekszünk, hogy a matek ne olyan legyen a diákok számára, mint a „mumus a szekrényben” a Harry Potterből; hanem mindenki képes legyen elérni azt az „elég jó” szintet, amivel már elégedett lehet.
Tovább olvasokROBOKTAT – Tehetséggondozó robotika szakkör
Elsődleges célunk az alapvető mérnöki koncepciók elsajátítása még 14 éves kor előtt.
Tovább olvasokMicrosoft Innovatív Iskola Program
A 21. századi oktatás digitális kihívásaira adott válaszok elősegítése egy hosszú távú transzformációs folyamatban vállalt partnerségen keresztül.
Tovább olvasokMONDO
A MONDO egy komplex program, amely a gyerekek jogtudatosítására és a MONDO nevű kártyajátékra épül.
Tovább olvasokMóra Kiadó – irodalom – edukáció – szórakozás
Célunk, hogy a szülők baba kortól olvassanak a gyerekeknek, mert a könyv értelmi, érzelmi és logikai készségeket egyaránt fejleszt, melyek nélkülözhetetlenek az életben való boldoguláshoz. Kiadványaink a gyermekek szórakoztatását, fejlesztését szolgálják és szüleik, pedagógusaik munkáját segítik.
Tovább olvasokNagy Digitális Kaland
Egy olyan országosan elérhető versenyt álmodtunk meg, amely játékos feladatokon keresztül fejleszti a gyerekeket, hogy ezáltal ők tudatosabban navigáljanak az online térben.
Tovább olvasok