A Skool-ban 2014 óta 5000+ gyermekeknek segítettük a bekapcsolódását a számítógépes kódolás világába. Spectry nevű, új projektünkben úgy tanítjuk meg a programozást az érdeklődő autista gyerekeknek, hogy közben szociális készségeik is fejlődnek. Mindezt élményeken keresztül, ingyenesen.
Tovább olvasokSokszín Kertműhely Egyesület
Célunk a felelős gondolkodás kialakítása a fenntartható fejlődés, a társadalmi felelősségvállalás, az egészségtudatosság és a felelős állattartás terén.
Tovább olvasokSymphonia Alapítvány – Szimfónia ProgramTM
Ingyenes hangszeres zenetanulást és társadalmi felzárkózási lehetőséget nyújtunk nehéz körülmények között élő gyerekeknek.
Tovább olvasokSzabad Iskolákért Alapítvány
Szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy a magyar iskola – alap-, közép- és felsőfokon egyaránt – olyan hely legyen, ahol a benne lévők belső szabadsága kibontakozik.
Tovább olvasokSZIKRA Tehetséggondozó Egyesület
A SZIKRA azért jött létre, hogy az autista gyerekek saját autizmusukat, másságukat ne fogyatékosságnak lássák, mert nem az! Lássák ezt inkább lehetőségnek, ahogy ezt tette Newton, Einstein, Mozart, Steve Jobs, Elon Musk vagy éppen Bill Gates is autistaként.
Tovább olvasokPÉNZ7 – Pénzügyi és Vállalkozói Témahét
Élményalapú, gyakorlatias ismeretátadással hívjuk fel a fiatalok figyelmét a mindennapi pénzügyi kérdésekre, és a vállalkozói döntésekre.
Tovább olvasokPlukkido
Játékos és pozitív kommunikáción alapuló, nevelést segítő eszközöket, valamint képernyőmentes szórakoztatást, fejlesztést és ismeretterjesztést biztosító digitális termékeket készítünk.
Tovább olvasokPompás Napok
Olyan interaktív népmese-foglalkozásokat tartunk, amelyek segítik a 21. századi gyermekeket abban, hogy könnyedén kapcsolódjanak a történettel és a néphagyományokkal.
Tovább olvasokGyűjtsVelem Program
Játékos formában ösztönözzük a diákokat a szelektív hulladékgyűjtésre és a fenntartható életmódra.
Tovább olvasokRapid Matek
Az általunk kifejlesztett 3M formula alkalmazásával (matek+módszertani+mentális támogatás) arra törekszünk, hogy a matek ne olyan legyen a diákok számára, mint a „mumus a szekrényben” a Harry Potterből; hanem mindenki képes legyen elérni azt az „elég jó” szintet, amivel már elégedett lehet.
Tovább olvasok